کم خونی در بیماری مزمن کلیه چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کم خونی در بیماری مزمن کلیه چگونه آن را درمان

کم خونی در بیماری مزمن کلیه که چگونه به آن را درمان کنیم؟ کم خونی معمولا رخ می دهد در افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه، ممکن است شروع به در مراحل اولیه بیماری مزمن کلیه، توسعه زمانی که به کسی دارای 20 تا 50 درصد از عملکرد طبیعی کلیه. کم خونی تمایل به بدتر به عنوان بیماری مزمن کلیه پیشرفت. بسیاری از مردم که از دست دادن کل عملکرد کلیه، و یا نارسایی کلیه، کم خونی.

علائم کم خونی در بیماری مزمن کلیه؟

شما می دانید که کلیه های سالم تولید هورمونی به نام اریتروپویتین (EPO). هورمون یک ماده شیمیایی تولید شده توسط بدن و آزاد شده در خون برای کمک به ماشه و یا تنظیم توابع خاص بدن است. EPO دهید مغز استخوان به سلول های قرمز خون، که پس از حمل اکسیژن در سراسر بدن.

زمانی که کلیه ها بیمار یا آسیب دیده، آنها به اندازه کافی EPO را ندارد. در نتیجه، مغز استخوان سلول های قرمز خون کمتر، باعث کم خونی.

چگونه برای درمان کم خونی در بیماری مزمن کلیه؟

اولین گام در درمان کم خونی است بالا بردن سطح آهن پایین. قرص آهن ممکن است بهبود سطح آهن و هموگلوبین کمک کند. با این حال، برای بیماران تحت همودیالیز، بسیاری از مطالعات نشان می دهد قرص کار نمی همچنین آهن داده به صورت داخل وریدی.

همچنین رژیم غذایی، انتقال سلول های قرمز خون، ویتامین B12 و اسید فولیک مکمل برای درمان کم خونی مفید است، اما برای کم خونی ناشی از بیماری مزمن کلیه این اقدامات کافی نیست.

همانطور که همه ما می دانیم که کم خونی در بیماری مزمن کلیه به صورت اختلال کلیوی ناشی رخ می دهد، به طوری که اگر شما می خواهید برای اصلاح آن، شما باید برای تعمیر کلیه آسیب دیده و یا اصلاح اختلال کلیوی است. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از موثرترین درمان بیماری کلیه یک انتخاب خوب است.

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: